Terugbetalingsbeleid

Retourbeleid Daily Fresh
Ben je niet tevreden met je aankoop of wil je graag het aankoopbedrag terug? Geen probleem! Bij Daily Fresh heb je na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Je kunt je bestelling kosteloos retourneren in onze fysieke winkel aan de Marikenstraat 20 te Nijmegen of het pakket terugsturen via het postkantoor. 

Retourneren via de winkel
Je kunt je artikelen kosteloos retourneren via onze fysieke winkel aan de Marikenstraat 20 te Nijmegen. Deze optie geeft je de zekerheid dat je retour snel wordt verwerkt door Daily Fresh. Volg de volgende stappen:

  1. Wij verzoeken u het retourformulier hier te downloaden en in te vullen.
  2. Vermeld hierop wat je wilt retourneren.
  3. Geef de bestelling aan de kassa bij één van onze medewerkers.
  4. Het retouradres van de winkel is:

Daily Fresh BV

Marikenstraat 20

6511 PX Nijmegen


Na correcte ontvangst van het te retourneren artikel (en) ontvang je een ontvangstbevestiging van één van onze medewerkers. Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping storten wij het restitutiebedrag terug op je rekening, zie ook “niet goed, geld terug”. Bij aankoop op rekening via Klarna vervalt het aankoopbedrag. Eventuele verzendkosten dienen wel voldaan te worden wanneer je een deel van je bestelling houdt.Als jouw bestelling compleet retour komt, bestaat het restitutiebedrag uit het aankoopbedrag van je artikel (en) inclusief de verzendkosten van de heenzending.

Let op: In de winkel kan geen geld retour worden gegeven als het gaat om online bestelde artikelen. Geld retour geschiedt altijd via een elektronische betaling, zie ook “niet goed, geld terug”.

Retourneren via de post
Je kunt jouw bestelling ook retourneren via het postkantoor. Je betaalt dan zelf de kosten voor de retourzending. Deze kosten zijn afhankelijk van de afmetingen van het pakket. Het is verstandig om het pakket aangetekend te verzenden. Deze optie geeft de zekerheid dat het aankomt bij Daily Fresh. Hoe stuur je een artikel retour via de post? Volg de volgende stappen:

  1. Wij verzoeken u het retourformulier hier te downloaden en in te vullen.
  2. Vermeld hierin wat je wilt retourneren.
  3. Bij Daily Fresh heb je na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heb je 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Zie onderstaand retouradres:

Daily Fresh BV

Ruilen en Retourneren

Marikenstraat 20

6511 PX Nijmegen


Na correcte ontvangst van het retourpakket sturen wij je een e-mail ter bevestiging van ontvangst en storten wij het restitutiebedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug op je rekening, zie ook “niet goed, geld terug”. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden naar gelang tijdstip eerst valt. Bij aankoop op rekening via Klarna vervalt het aankoopbedrag. Eventuele verzendkosten dienen wel voldaan te worden wanneer je een deel van je bestelling houdt. Als jouw bestelling compleet retour komt, bestaat het restitutiebedrag uit het aankoopbedrag van je artikel (en) inclusief de verzendkosten van de heenzending.

Ruilen bij Daily Fresh
Het is mogelijk om een ​​artikel direct te ruilen in onze winkel voor een andere maat. Mocht je het artikel tegen een nieuw artikel willen ruilen dan dien je deze opnieuw te betalen. Het restitutiebedrag van het online artikel wordt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op je rekening. Zie ook “Niet goed, geld terug”. Wanneer je het artikel terugstuurt via de post en het wilt ruilen voor een andere maat, kleur of artikel, zal het artikel opnieuw besteld moeten worden via onze webshop.

Retourvoorwaarden
Wij verzoeken je vriendelijk om onze artikelen met zorg te behandelen. Onderstaande artikelen komen niet in aanmerking voor volledige restitutie, houd hier rekening mee:

  • Het pakket dient binnen 14 dagen na herroeping naar ons verzonden te worden. Indien deze termijn overschreden wordt kunnen we de retourzending niet meer accepteren;
  • De artikelen mogen niet gedragen, beschadigd, vies of gewassen zijn, uiteraard kun je de artikelen wel passen; je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • De artikelen moeten zijn van alle originele labels en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk);
  • De artikelen moeten bedoeld worden en mogen niet worden bewaard in rokerige ruimtes;
  • Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele en / of onbeschadigde verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Stuur schoenen niet terug in alleen de schoenendoos, maar zorg altijd voor een extra verpakking.

Niet goed, geld terug
Als je retourzending bij ons binnenkomt, verwerken wij deze zo spoedig mogelijk. Je krijgt een e-mail over de status van je retourzending en ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping het restitutiebedrag terug, mits deze aan onze "retourvoorwaarden" voldoen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al na gelang welk tijdstip eerst valt. Wanneer je hebt gekozen voor Klarna als betaalmethode dan ontvang je geen nieuwe factuur. Je dient zelf het bedrag van het retour verzonden artikel in mindering te brengen op het nog te betalen bedrag.

Als je jouw bestelling compleet retour stuurt, bestaat het restitutiebedrag uit het aankoopbedrag van je artikel (en) inclusief de verzendkosten van de heenzending. Afhankelijk van de manier waarop de betaling voldaan is en van jouw bank kan de verwerking hiervan 1-2 werkdagen duren. Bij aankoop op rekening via Klarna vervalt het aankoopbedrag. Eventuele verzendkosten dienen wel voldaan te worden (alleen wanneer je een deel van de bestelling houdt).

Meer informatie
Heb je nog vragen of wil je meer informatie ontvangen? Stel je vraag per e-mail via  contact@dailyfreshfashion.nl of telefonisch via 024-3601554. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur. Je vraag zal zo spoedig behandeld mogelijk worden.

Laten we contact houden!