Malelions

Malelions

Malelions is een alledaags merk dat zich met zijn producten focust op jonge mannen met een frisse passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, alleen heeft maar een select aantal mensen de drive om te doen wat nodig is om dit te bereiken. De Malelions zijn leiders en gaan te alle tijde voorop in de strijd om hun doelen te bereiken.

Het Nederlandse modemerk Malelions begon in het jaar 2016 onder de naam Milestone Relics. Omdat het merk internationaal wilde opereren en een merknaamconflict met Milestone GmbH wilde voorkomen, werd de naam veranderd in Malelions. Het merk is opgericht door de 26 jarige Thijs Offermeijer uit Veldhoven. Zijn sterrenbeeld is leeuw en hij voetbalt, zoals een belangrijk deel van de mannen tussen de 15 en 35 jaar, waar hij zijn kledingmerk op richt. Thijs is opgeleid in online marketing. Hij studeerde ‘digital business concepts’ als richting van de studie commerciële economie bij Fontys in Tilburg.

Maandelijks gaan nu duizenden shirts van Malelions over de toonbank. Inclusief shorts, hoodies, zwembroeken en petten. Aan de wand in de bedrijfsruimte met showroom en magazijn hangen de nieuwe ontwerpen. Malelions heeft een eigen ontwerper in dienst, en de kleding wordt vervaardigd in een fabriek in het Turkse Istanboel.

Het belangrijkste middel om in te spelen op de doelgroep van Malelions is het gebruik van influencers. Je ziet het merk overal, op het TV-programma Temptation Island, tijdens het optreden van rapper Snelle, bekende voetballers die het merk dragen en ga zo nog maar even door. De foto’s van bekende Nederlanders waarmee de Malelions doelgroep zich identificeert, gaan rond op websites en grote social media kanalen.

Inmiddels is Malelions zeer populair in Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Spanje.

Wij beschikken over een uitgebreide collectie van Malelions, van tees tot polo's, hoodies, (swim) shorts, jackets, slides en caps. Neem snel een kijkje bij de volledige collectie!