Garantie & Klachten
Een uitstekende klantenservice staat bij Daily Fresh hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om jou als klant tevreden te houden en de hoogste kwaliteitsgarantie te bieden. Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken.
Klacht over een artikel
Heb je een klacht?
Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan gaan we kijken hoe we dit samen kunnen oplossen. Je bent uiteraard ook meer dan welkom om je positieve ervaringen met ons te delen! Volg de volgende stappen:
Stuur een e-mail naar contact@dailyfreshfashion.nl en omschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat het probleem is. Vermeld hierbij de aankoopdatum, het factuurnummer, het artikelnummer en het merk.Stuur tevens een aantal foto’s mee waarop het probleem duidelijk te zien is.Zodra wij de klacht kunnen beoordelen nemen we zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 3 werkdagen, contact met je op over het verdere verloop.Indien we overeenkomen dat het artikel retour gezonden dient te worden doe dit dan (indien mogelijk) in de originele verpakking, sluit de factuur bij en stuur het naar:
Daily Fresh BV
Klantenservice
Marikenstraat 20
6511 PX Nijmegen
Garantie van een artikel
Daily Fresh garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Op alle producten zit de wettelijke garantie. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en de beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid of nalatig onderhoud. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice per mail via contact@dailyfreshfashion.nl of telefonisch via 024 360 1554 (kies #3 webshop). Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Je klacht of vraag zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Wij besteden enorm veel zorg aan de verwerking van jouw bestelling. Toch kan het een keer misgaan. Wij verzoeken je vriendelijk om de klacht over een artikel binnen 5 werkdagen te melden bij onze klantenservice. De kosten voor het terugsturen van verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen zijn voor onze rekening. De artikelen dienen te worden opgestuurd naar:
Daily Fresh BV
Klantenservice
Marikenstraat 20
6511 PX Nijmegen
Heb je een andere vraag?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt je vraag per e-mail sturen naar contact@dailyfreshfashion.nl of telefonisch via 024 360 1554 (kies #3 webshop) indienen. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Je vraag zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.